Ski Racing Heemskerk

Ski Racing Heemskerk is een enthousiaste vereniging waar het alpine skiën als topsport wordt beoefend.
Uitgerust met een professionele trainersstaf kunnen wij een volwaardig, afwisselend en uitdagend trainingsprogramma aanbieden voor racers vanaf jonge leeftijd. Een vereniging waar plezier en kameraadschap heerst, maar ook gezonde competitie in een volwaardig programma bestaande uit conditie training, rollenband training en ski trainingen in binnen en buitenland.

Doelstelling SRH

Ski Racing Heemskerk heeft als lid van De Nederlandse Ski Vereniging de doelstelling, het op lokaal en regionaal niveau bevorderen van de beoefening van de skisport waarbij de speciale aandacht uitgaat naar het wedstrijd skiën. Als vereniging voldoen we aan de voorwaarden van de NSkiV om een gecertificeerd programma aan te kunnen bieden. Skiërs kunnen alleen hun status verkrijgen en behouden wanneer zij een gecertificeerd programma volgen.