Ski Racing Heemskerk (SRH) organiseert jaarlijks aan het einde van de winter in maart haar talentendag. Deze dag is bedoeld voor kinderen – die graag van skiën hun sport willen maken – de kans te geven hun skitalenten te laten zien. Om hun vaardigheden goed te kunnen beoordelen zijn uiteraard de trainers van SRH deze dag aanwezig. De trainers zullen uiteindelijk bepalen wie voldoende talent heeft om aan te sluiten bij SRH.

Voor deze dag kun je je ook direct opgeven bij SRH. Wanneer er een talentendag op de agenda staat kun je je aanmelden via de Talentendag pagina.
Buiten deze periode kun je een mail sturen naar talentendag@skiracingheemskerk.nl We sturen je dan alle informatie toe.

Wil je meer informatie, neem dan contact op met secretariaat@skiracingheemskerk.nl of stuur een bericht via de site (contact)