Ons complete programma voor het seizoen 2023 – 2024 is bekend!

Nieuw: programma voor U18/U21 welke volledig aansluit op ons belofte en scholierenprogramma.

Wil je meer informatie over de mogelijkheden binnen onze programma’s of over onze vereniging, neem dan contact met ons op via secretariaat@skiracingheemskerk.nl

Basispakket:

• 1x per week haltraining SnowWorld Amsterdam + conditietraining (16.30-19.15)
  • 1 x conditiekamp (juni)
  • U8: zomer trainingskampen SnowWorld Amsterdam/ SnowValley Peer België
  • U10: zomer trainingskampen SnowWorld Amsterdam/ SnowValley Peer België en 2 weken sneeuwreis Oostenrijk
  • U12: zomer trainingskampen SnowWorld Amsterdam/ SnowValley Peer België en 4 weken sneeuwreis Oostenrijk
  • U14 – U21: 6 weken sneeuwreis Oostenrijk

Uitbreidingsopties:

• 1 x per week rollerband training Ski Centrum Heemskerk (donderdag aanvang 15.30 en 16.00)
  • 1 x extra conditietraining (aansluitend aan rollerband training)
  • extra conditietrainingen op zaterdag en/ of zondag (voor beloftestatus verplicht, anderen op uitnodiging trainers)